Medewerker debiteurenbeheer en facturatie

  • Eindhoven
  • 24 - 32 uur
DIRECT SOLLICITEREN

Ben jij een administratieve duizendpoot met oog voor detail én klantgerichtheid? In deze functie ben je zelfstandig verantwoordelijk voor het beheer van de debiteurenadministratie en facturatie voor meerdere domeinen. Samen met jouw collega’s zorg je ervoor dat alle financiële transacties nauwkeurig en tijdig worden verwerkt. Daarnaast heb je contact met de klanten en waar nodig bied je administratieve ondersteuning. Je werkt het liefst zo efficiënt mogelijk en kijkt kritisch naar de huidige processen. Als je verbetermogelijkheden signaleert dan stel je een verbetervoorstel op en zorg je ervoor dat dit proces wordt geoptimaliseerd. Het gaat om een contract voor 24 - 32 uur. Werkdagen en -tijden worden in onderling overleg bepaald. Onze werkvorm is hybride: jij kiest de plek die het beste past bij jouw werkzaamheden. Om met elkaar in verbinding te blijven hebben we vaste werkdagen op kantoor.

In jouw rol focus je je op de debiteurenadministratie en facturatie van alle merken. Jij bent het eerste aanspreekpunt voor klanten die vragen hebben over openstaande betalingen. Je denkt actief mee, geeft helder inzicht in de mogelijkheden en zoekt samen naar een passende oplossing. Dat doe je met aandacht en begrip, want elke situatie is anders. Je werkt nauw samen met je collega’s en schakelt soepel tussen verschillende systemen. Ons debiteurenbeheer is complex en dynamisch, dus we zoeken iemand die nieuwsgierig is, snel verbanden legt en graag nieuwe dingen leert.

Een verdere greep uit jouw takenpakket:

  • Verwerken van mutaties en verzorgen van maandelijkse facturatie
  • Contact met interne- en externe klanten over o.a. facturen en betalingsregelingen, zowel telefonisch als via de mail.
  • Versturen van betaalherinneringen en aanmaningen
  • Incasseren van facturen
  • Onderhoud contact met het incassobureau

Wij zijn JONG is een landelijke organisatie met ruim 3300 medewerkers verdeeld over 219 locaties die zich inzetten voor de ontwikkeling van kinderen. Wij zijn een maatschappelijke organisatie. Onder Wij zijn JONG vallen diverse merken met elk hun eigen specialisme. Zo bieden Korein en Skar Groep kinderopvang in een vertrouwde omgeving. Vanuit de verschillende domeinen werken de ondersteunende afdelingen samen zodat de merken zich kunnen richten op hun primaire taak waarin het kind centraal staat.

Je komt te werken op de afdeling Financiën, die bestaat uit 15 collega’s verdeeld over de teams Debiteuren & Facturatie, Crediteuren en Salarisadministratie. In jouw eigen team werk je samen met collega’s die net als jij gedreven zijn om kwaliteit te leveren en continu te verbeteren. We beginnen de dag met een dag start en hechten veel waarde aan een open, collegiale sfeer waarin kennisdeling centraal staat.

  • Een salaris tussen € 2.641,- en € 3.630,- bruto per maand bij een fulltime werkweek (36 uur), volgens cao Kinderopvang, schaal 6. In september 2026 krijg je 1,5% cao-salarisverhoging.
  • Een jaarcontract met uitzicht op een vast contract voor 24 - 32 uur per week.
  • 8% eindejaarsuitkering.
  • 8% vakantiegeld.
  • Bijna 6 weken vakantie per jaar.
  • Een goede pensioenregeling, waarbij zowel de werkgever als werknemer 12,9% over de pensioengrondslag afdragen.
  • Een reiskostenvergoeding van € 0,23 per km, ook wanneer je met de fiets komt. Indien je met het OV reist, wordt dit volledig vergoed.
  • De mogelijkheid om te sparen voor het levensfasebudget en om deel te nemen aan het fietsplan.
  • Collectieve voordelen op je aanvullende zorgverzekering bij CZ en Menzis en korting op een abonnement bij een aangesloten sportschool.
  • De mogelijkheid om gebruik te maken van de elektrische oplaadpunten voor jouw auto of elektrische fiets.
  • Een bijdrage voor de zorgverzekering van € 16,- bruto per maand.
  • Voorrang voor je eigen kinderen op andere inschrijvingen bij Korein. Dit is geen garantie op een directe plaatsing.
  • Toegang tot ons JONG Leren platform met duizenden opleidingsmogelijkheden en een ruim opleidingsbudget dat op maat kan worden ingezet.
  • Aandacht voor jouw fysieke en mentale gezondheid. Denk hierbij aan mindfulness trainingen en een gezondheidscheck.
  • Aandacht voor jouw werk-privé balans; flexibele werkdagen en -tijden, hybride werken en een gefaciliteerde thuiswerkplek.
  • Een unieke vorm van medezeggenschap binnen de organisatie waarbij je je stem kan laten horen over onderwerpen die jou aanspreken.
  • Een warm welkom dankzij ons uitgebreide onboardingprogramma.

Jij bent een echte analist; je houdt van onderbouwing, werkt nauwkeurig en kan je concentreren op de hoofdzaken. Je werkt gestructureerd en bent goed in het stellen van prioriteiten. Je begrijpt de samenhang van dingen en bent daardoor in staat om oplossingsgericht te denken. Als eerste aanspreekpunt ben je communicatief vaardig en dienstverlenend ingesteld, waardoor je samen tot het beste resultaat komt.

Niemand laat zich in bullet points samenvatten, maar voor deze functie zijn we idealiter op zoek naar een kandidaat met de volgende kwalificaties en ervaring:

  • Minimaal een mbo-diploma in financiële administratie of vergelijkbaar.
  • Relevante werkervaring in een soortgelijke en zelfstandige functie of recent afgestudeerd.
  • Kennis van boekhoudkundige software AFAS is een pre.

Enthousiast geworden? Solliciteer dan met jouw cv en motivatie (per brief of video). Wacht niet te lang, zodra we een geschikte collega hebben gevonden sluit de vacature.

Heb je eerst nog een vraag? Dan kan je voor inhoudelijke vragen contact opnemen met Kader Uluturhan (senior debiteurenbeheer) via 06-21355214 of k.uluturhan@wijzijnjong.nl. Voor vragen over de procedure kun je terecht bij Marieke Ligtvoet-Lemke (recruiter) via 06-26467287 of m.lemke@wijzijnjong.nl.

Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

DIRECT SOLLICITEREN

Wil jij meer weten over deze vacature?

Neem contact op

Marieke Ligtvoet - Lemke

Recruiter

Sollicitatie ontvangen

Wij bekijken je sollicitatie zorgvuldig en binnen enkele dagen weet je of we je uitnodigen voor een gesprek.

Gesprek

We maken graag kennis met je in een eerste sollicitatiegesprek dat online of bij ons op kantoor plaatsvindt.

Vervolggesprek

We zijn enthousiast over het eerste gesprek en nodigen je graag uit voor een vervolggesprek. Soms is een assessment of extra gesprek onderdeel van de procedure.

Aanbieding

Telefonisch of via Teams nemen we het aanbod met je door. Indien je akkoord gaat upload je via het sollicitatieportaal gemakkelijk de benodigde documenten en vervolgens zal je het contract digitaal ontvangen.

Welkom collega!

Wij zijn ontzettend blij dat we je mogen verwelkomen als collega en kijken uit naar een fijne samenwerking.

DIRECT SOLLICITEREN