Ben jij een administratieve duizendpoot met oog voor detail én klantgerichtheid? In deze functie ben je zelfstandig verantwoordelijk voor het beheer van de crediteurenadministratie voor meerdere domeinen. Samen met jouw collega’s zorg je ervoor dat alle financiële transacties nauwkeurig en tijdig worden verwerkt. Daarnaast heb je contact met leveranciers en waar nodig bied je administratieve ondersteuning. Je werkt het liefst zo efficiënt mogelijk en kijkt kritisch naar de huidige processen. Als je verbetermogelijkheden signaleert dan stel je een verbetervoorstel op en zorg je ervoor dat dit proces wordt geoptimaliseerd. Het gaat om een contract voor 16 uur. Werkdagen en -tijden worden in onderling overleg bepaald. Onze werkvorm is hybride: jij kiest de plek die het beste past bij jouw werkzaamheden. Om met elkaar in verbinding te blijven hebben we vaste werkdagen op kantoor.
In jouw rol focus je je op de crediteurenadministratie van alle merken. Van het aanmaken van een nieuwe crediteur in het systeem tot het vastleggen van de inkoopfacturen, jij regelt het. Je zorgt dat facturen in de juiste interne route worden geplaatst voor verwerking. Daarnaast help je met andere financieel administratieve werkzaamheden. Je draagt bij aan een correcte en bijgewerkte financiële administratie.
Een greep uit jouw takenpakket:
- Inkoopfacturen en de bijbehorende codering controleren.
- Betaalvoorstellen maken zodat crediteuren tijdig worden betaald.
- Aansluitingen (sub)administratie en grootboek.
- Tijdig verwerken van aangeleverde kasboeken en bankmutaties.
- Verwerken van memoriaalboekingen in het grootboek.
- Controlling ondersteunen bij de maand- en jaarafsluitingen.
Wij zijn JONG is een landelijke organisatie met ruim 3300 medewerkers verdeeld over 219 locaties die zich inzetten voor de ontwikkeling van kinderen. Wij zijn een maatschappelijke organisatie. Onder Wij zijn JONG vallen diverse merken met elk hun eigen specialisme. Korein en Skar Groep bieden kinderopvang in een vertrouwde omgeving. Edux richt zich op advies en training voor professionals in de jeugdketen, terwijl KluppluZ extra ondersteuning biedt aan kinderen die dat (tijdelijk) nodig hebben, in de vorm van opvang, onderzoek of begeleiding. Vanuit de verschillende domeinen werken de ondersteunende afdelingen samen zodat de merken zich kunnen richten op hun primaire taak waarin het kind centraal staat.
Je komt te werken op de afdeling Financiën, die bestaat uit 19 collega’s verdeeld over de teams Crediteuren, Debiteuren & Facturatie, Planning & Projectbeheer en Salarisadministratie. In jouw eigen team werk je samen met collega’s die net als jij gedreven zijn om kwaliteit te leveren en continu te verbeteren. We beginnen de dag met een dagstart en hechten veel waarde aan een open, collegiale sfeer waarin kennisdeling centraal staat.
- Een salaris tussen € 2.641,- en € 3.630,- bruto per maand bij een fulltime werkweek (36 uur), volgens cao Kinderopvang, schaal 6. In september 2026 krijg je 1,5% cao-salarisverhoging.
- Een jaarcontract met uitzicht op een vast contract voor 16 uur per week.
- 5,5% eindejaarsuitkering. In 2026 stijgt dit naar 8%.
- 8% vakantiegeld.
- Bijna 6 weken vakantie per jaar.
- Een goede pensioenregeling, waarbij zowel de werkgever als werknemer 12,9% over de pensioengrondslag afdragen.
- Een reiskostenvergoeding van € 0,23 per km, ook wanneer je met de fiets komt. Indien je met het OV reist, wordt dit volledig vergoed.
- De mogelijkheid om te sparen voor het levensfasebudget en om deel te nemen aan het fietsplan.
- Collectieve voordelen op je aanvullende zorgverzekering bij CZ en Menzis en korting op een abonnement bij een aangesloten sportschool.
- De mogelijkheid om gebruik te maken van de elektrische oplaadpunten voor jouw auto of elektrische fiets.
- Een bijdrage voor de zorgverzekering van € 16,- bruto per maand.
- Voorrang voor je eigen kinderen op andere inschrijvingen bij Korein. Dit is geen garantie op een directe plaatsing.
- Toegang tot ons JONG Leren platform met duizenden opleidingsmogelijkheden en een ruim opleidingsbudget dat op maat kan worden ingezet.
- Aandacht voor jouw fysieke en mentale gezondheid. Denk hierbij aan mindfulness trainingen en een gezondheidscheck.
- Aandacht voor jouw werk-privé balans; flexibele werkdagen en -tijden, hybride werken en een gefaciliteerde thuiswerkplek.
- Een unieke vorm van medezeggenschap binnen de organisatie waarbij je je stem kan laten horen over onderwerpen die jou aanspreken.
- Een warm welkom dankzij ons uitgebreide onboardingprogramma.
Jij bent een echte analist; je houdt van onderbouwing, werkt nauwkeurig en kan je concentreren op de hoofdzaken. Je werkt gestructureerd en bent goed in het stellen van prioriteiten. Je begrijpt de samenhang van dingen en bent daardoor in staat om oplossingsgericht te denken. Als eerste aanspreekpunt ben je communicatief vaardig en dienstverlenend ingesteld, waardoor je samen tot het beste resultaat komt.
Niemand laat zich in bullet points samenvatten, maar voor deze functie zijn we idealiter op zoek naar een kandidaat met de volgende kwalificaties en ervaring:
- Minimaal een mbo-diploma in financiële administratie of vergelijkbaar.
- Relevante werkervaring in een soortgelijke en zelfstandige functie.
- Kennis van boekhoudkundige software AFAS is een pre.
Enthousiast geworden? Solliciteer dan met jouw cv en motivatie (per brief of video). Wacht niet te lang, zodra we een geschikte collega hebben gevonden sluit de vacature.
Heb je eerst nog een vraag? Dan kan je voor inhoudelijke vragen contact opnemen met Alma Ibrovic - Karacic (teamleider Financiën) via 06-50193576 of a.karacic@wijzijnjong.nl. Voor vragen over de procedure kun je terecht bij Marieke Ligtvoet-Lemke (recruiter) via 06-26467287 of m.lemke@wijzijnjong.nl.
Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
Wil jij meer weten over deze vacature?
Neem contact op
Sollicitatie ontvangen
Wij bekijken je sollicitatie zorgvuldig en binnen enkele dagen weet je of we je uitnodigen voor een gesprek.
Gesprek
We maken graag kennis met je in een eerste sollicitatiegesprek dat online of bij ons op kantoor plaatsvindt.
Vervolggesprek
We zijn enthousiast over het eerste gesprek en nodigen je graag uit voor een vervolggesprek. Soms is een assessment of extra gesprek onderdeel van de procedure.
Aanbieding
Telefonisch of via Teams nemen we het aanbod met je door. Indien je akkoord gaat upload je via het sollicitatieportaal gemakkelijk de benodigde documenten en vervolgens zal je het contract digitaal ontvangen.
Welkom collega!
Wij zijn ontzettend blij dat we je mogen verwelkomen als collega en kijken uit naar een fijne samenwerking.